بخونین تا معنی واقعی دوست داشتن رو پیدا کنین!!!!!!

به نام  آنکه وجودم ز وجودش به وجود آمده است

 

سلام دوستای خوبم

امیدوارم همگی حالتون خوب باشه و زیر سایه اول خدا بعدم عشقتون زنده باشین

شاید با خوندن عنوان وبم با خودتون گفته باشین چه ادم مغروریه این !!!!!!!

اما همونطور که میدونین حقیقت تلخ است!!!!!

ولی این بار حقیقت شیرین است!!!!!!!!!!!!!!!

آهای مخاطب خاصی که الان داری اینو میخونی میدونم داری کلی بهم میخندی ولی نخند

خنده نداره جوجو!!!!!!!!

خلاصه مطلب..........

 سرتون رو دردر نمیارم

امیدوارم تا آخر وب رو بخونین و لذت ببرین(ایشا الله)

راستی نظر یادتون نره!!!!!

وااای!!!وای!!!همش یادم میره........

راستی میتونین عضو شین و همیشه بیاین و از وبم لذت ببرین و با عضویت در خبر نامه

بهتون همه نوع خبر میرسه!!!!!!ولی بیشتر خبرای عاشقانه!!!!

 

دوستتتون دارم.

ایمیل و آدرس وبتون رو بذارین برام



نظرات شما عزیزان:

anahita
ساعت16:36---25 خرداد 1392


وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست

وحشت از غصه که نه ، ترسم از خاتمه هاست

ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست

صحبت از کشتن ناخواسته عاطفه هاست

کوله باری پر از هیچ ، که بر شانه ماست

گله از دست کسی نیست ، مقصر دل دیوانه ی ماست
لینکت کردم


ehsan
ساعت17:18---23 خرداد 1392
سلام
میبینم که خیلی خوشی و عاشق
خوبه خداکنه همیشه همینجوری باشی
اما تا اونجایی که من دیدم فقط 10% از این دوست داشتنا تا آخر میمونه شاید 10% زیاد گفتم
مراقب باش خیلی ها ادا در میارن که عاشقن
پاش بیفته رفتن با یکی دیگه
خیلی خوب میشد زندگی اینطوری که تو نوشتی بود اما نیست


royayekhaterat
ساعت22:01---21 خرداد 1392
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین با تشکر

mahdi
ساعت15:34---21 خرداد 1392
درودو ن بابا مگه فیلم هندیه ک همون موقع ک تو بخای من اپ نباشم بیخی این شایدارو شما فقط بگو من صد در صد اپم دیگه چکار کنیم مگه چن تا خاهر خوشمل داریم؟!خخخخخخخخخخپاسخ:قربون مرامت داداشی

میثم
ساعت15:46---16 خرداد 1392
عالیه به من هم سربزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1398برچسب:پست ثابت,ساعت 15:26 توسط مهسا| |


Power By: LoxBlog.Com