دعا


بخونین تا معنی واقعی دوست داشتن رو پیدا کنین!!!!!!


 

 

برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد



نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت21:18---26 خرداد 1392
درود. بازم مثل همیشه عکس هایی ک انتخاب کردی محشره ایولا داری. هر چی ک صلاح میدونی من بدونم خب بهم بگو اوکی؟!

sahar
ساعت13:13---26 خرداد 1392
سلام ممنون ازاینکه منولینک کردی منم لینکت کردم
بای


ehsan
ساعت16:59---25 خرداد 1392
سلام
پرسیدی نظرا رو چند روزی یه بار تایید میکنم
من هرروز تایید میکنم مگر اینکه ی روز اینترنت نداشته باشم چطور؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,ساعت 16:10 توسط مهسا| |


Power By: LoxBlog.Com